Saturday 18 November 2017

Forex Trading Off Daglige Lista For Barnehage


Forex trading strategi 17 (Trading Off Daily Diagram) Skrevet av Bruker den 23 mars 2012 - 07:49. Sendt av Adam Mange handelsmenn elsker fortryllelsen av valutamarkedet i forexmarkeder og foretrekker å handle intradag ved å åpne og avslutte stillinger innen hverandres timer. Det er ikke veldig vanlig å handle daglige diagrammer fordi mange handlende mangler nødvendig tålmodighet til å følge en handel i flere uker på slutten av sin logiske konklusjon. Det er mange ting som en handelsmann vil få ved å handle av de daglige diagrammer. I første omgang må vi være veldig kjent med å si at trenden er vår venn til den slutter. Den eneste måten å bestemme den virkelige trenden for en valuta er å se på det daglige diagrammet. Et typisk daglig diagrambilde viser prishandlingen i flere uker om gangen. Du kan da fortelle bare ved å se på diagrammet for å se om trenden er opp, ned eller på linje. Tabellen over er det daglige diagrammet for USDJPY. Det er veldig klart fra inspeksjon at valutaparet har en veldig sterk oppgang etter en lang konsolideringsperiode som varet seg nær et år. Bruke kortsiktige diagrammer gir ikke det sanne bildet. Handling av det daglige diagrammet vil redusere hyppigheten av handler, men vil også tillate handelsmannen mer tid til å vurdere et handelsoppsett og handle det med større sikkerhet. Handelsmål er større, og en næringsdrivende kan tjene penger fra noen få handler som langt vil overstige hva han vil gjøre ved å jage pips over alt. En handel jeg elsker å ta av det daglige diagrammet er retracement trade. Pullbacks er en vanlig del av handel fordi det vil alltid være tidlige fuglehandlere som kom inn i posisjoner veldig tidlig i trenden og vil se på å ta noen fortjeneste fra bordet. Når de avlaster sine posisjoner, vil prishandlingen av valutaen gå tilbake. Nå er jeg vanligvis interessert i fortsettelsen av trekkene i retning av trenden. For meg å gjøre dette, må jeg vite hvor retracement vil komme til en slutt. Med 5 poeng å velge mellom Fibonacci retracement verktøyet, må jeg få en klar ide om hvor jeg skal gjøre min oppføring. Verktøyet som jeg har funnet mest nyttig er stokastikkoscillatoren. Når det krysser på overkjøpte eller oversolgte nivåer, gir det meg en klar indikasjon på nøyaktig hvor jeg skal gjøre oppføringene mine. Fra dette daglige diagrammet over krysset stokastikkene på oversolgte nivåer på 24,1 på 50 Fibonacci retracement linje. En oppføring her ville ha produsert 250 pips som ved skriving denne 20. mars 2012. Dette er en enkel strategi som fungerer hele tiden. Behandle retracements av det daglige diagrammet. Denne Forex trading strategi artikkelen ble gitt til oss av Adam på ForexAccounts. Trading Off of the Daily Chart Som jeg forstod din vekt er mer på en daglig diagram handel. Hvor mange dager (i gjennomsnitt) tar det vanligvis en posisjon til å vise sin endelige fortjeneste eller tap i Forex basert på daglig basis (i din egen erfaring) Power Course Instructorrsquos Svar: Godt spørsmål. Ting tar lengre tid å utvikle, i forhold til kortere tidsrammer, på et Daglig diagram for sikker. Når det gjelder en bestemt tidsramme, vil den variere avhengig av markedsforholdene, strategien, var paret mer flyktig eller mindre flyktig osv. Avhengig av hvilken som helst kombinasjon av det foregående, kan det være noen timer til flere dager eller til og med lenger. Siden handel bare fra et Daglig diagram kan presentere problemer angående svært dype stopp, handler som tar lengre tid for å modne og lignende, er handelsstrategien vår først å sjekke daglige 1 års diagrammer på valutaparene for å finne den (e) med de sterkeste trend i begge retninger. Når det er bestemt, sjekk ut timekartene (4 timer 40 dager og 1 time 10 dager) på samme par for å finjustere en oppføring i handelen i retning av den daglige trenden. Handel fra et 1 timers eller 4 timers diagram i retning av trenden på Daily vil tillate flere handler å bli angitt, og et stopp på et 1 timers eller 4 timers diagram er mye mer tolerabelt for begynnende handelsmenn og mindre kontostørrelser. DailyFX gir forex nyheter og teknisk analyse om trender som påvirker de globale valutamarkedene. A: Faktisk F: Prognose P: Forrige DAILYFX PLUS PRISER CHARTS RSS Tidligere resultater er ingen indikasjon på fremtidige resultater. DailyFX er nyhets - og utdanningssiden til IG Group. Thread: Trading off daily charts Opprinnelig postet av daxter22 Hei andre handelsfolk Ive har handlet forex på og av i omtrent to år, men har bestemt meg (i min nåværende situasjon med en heltidsjobb og lang pendle til og fra jobb) at alt annet enn daglige diagrammer bare ikke kan fungere for meg for øyeblikket. Så kan noen peke meg mot en god slutten av dagen (daglig stearinlys) strategi som du har kommet over, kanskje til og med brukt deg selv vellykket. Jeg synes ikke å til og med ha nok tid for øyeblikket til å tilbringe en time eller så en dag med å teste mine egne ideer, så jeg trenger noe for å holde kontoen min tikkende. Eventuell hjelp eller ideer hjertelig mottatt Uansett hva du bestemmer deg for, vær forberedt på at det tar tid å bygge ferdigheter, til og med en daglig handelsstrategi. Opprinnelig postet av daxter22 Hei andre handelsfolk Ive har vært handel forex på og av i ca to år, men har bestemt (i min nåværende situasjon med full tid jobb og lang pendle til og fra jobb) at alt annet enn daglige diagrammer bare kan ikke fungere for meg for øyeblikket. Så kan noen peke meg mot en god slutten av dagen (daglig stearinlys) strategi som du har kommet over, kanskje til og med brukt deg selv vellykket. Jeg synes ikke å til og med ha nok tid for øyeblikket til å tilbringe en time eller så en dag med å teste mine egne ideer, så jeg trenger noe for å holde kontoen min tikkende. Eventuell hjelp eller ideer hjertelig mottatt Heres en god tråd på Babypips som jeg anbefaler:

No comments:

Post a Comment